Ako vam se let otkaže, to može biti frustrirajuće iskustvo. Međutim, postoje koraci koje možete poduzeti kako biste riješili situaciju i stigli na odredište što je prije moguće.
Foto: Pixabay – JESHOOTS-com
Prvo, otiđite do šaltera za prijavu i pitajte uposlenika o opcijama na raspolaganju. To može uključivati alternativne letove, promjene rezervacije ili nadoknadu za otkazani let.
Ako vam aviokompanija ponudi alternativni let, pobrinite se da vam odgovara vrijeme polaska i dolaska, kao i trajanje leta. Ako alternativni let nije prikladan za vas, pitajte o drugim opcijama, poput letova druge aviokompanije ili povrata novca za kupljenu kartu.
Ako vam je potrebno prenoćište zbog otkazanog leta, provjerite ima li aviokompanija ugovorene posebne tarife za hotele u blizini aerodroma. Neke aviokompanije nude takve usluge, pa možete uštedjeti novac.
Ako se vaš prtljag nalazi u avionu, aviokompanija će ga pokušati pronaći i dostaviti na vašu adresu ili na odredišnu destinaciju ako odlučite letjeti kasnije. Ako odlučite ostati u blizini aerodroma, možete zatražiti da se vaš prtljag vrati na aerodrom kako biste ga mogli preuzeti lično.
U svakom slučaju, pratite svoj prtljag i obavijestite aviokompaniju ako primijetite da nešto nedostaje ili je oštećeno. Možete podnijeti pritužbu i zatražiti nadoknadu ako je vaš prtljag oštećen ili izgubljen.
Budite strpljivi i ljubazni prema uposlenicima aviokompanije. Razumijevanje i saradnja pomoći će vam da lakše i brže riješite situaciju.