1.Sarajevo Tourism Summit završen je uspješno nakon dva dana, okupivši preko 300 sudionika iz Bosne i Hercegovine i cijele regije. Ovo je bila prva regionalna konferencija o turizmu u BiH, koja se održala u kongresnom centru Hotela Hills.
Foto: BCCBIH
Cilj ovog summita bio je okupiti stručnjake iz oblasti turizma, hotelijerstva, ugostiteljstva i srodnih grana privrede, kako bi se upoznali sa novim trendovima i kretanjima iz ovih oblasti. Sudionici su imali priliku poslušati iskustva poznatih regionalnih imena iz turističke industrije i gastronomije, te su mogli sudjelovati u panel diskusijama, case studyima, prezentacijama, master vinskom programu kao i master class edukativnim programima, show prezentacijama za kafu i kraft čokoladu, kao i posjetiti izložbene prostore za sponzore i prijatelje Summita iz različitih segmenata.
Teme panel diskusija su bile: ‘’Investicije u ugostiteljstvu-trendovi sa osvrtom na regiji’’; ‘’Destinacija i njen turistički razvoj’’; ‘’Zapošljavanje, edukacija i doškolovanje u turizmu’’; ‘’Influence i promocija destinacije / brenda’’; ‘’Živimo fine dinig experience-gastro regija’’; ‘’MICE jučer, danas i sutra’’ te ‘’trendovi u hotelijerstvu-planinski hoteli’’. Preko 60 panelista iz cijele regije učestvovalo je u realizaciji ovih panel diskusija što je dalo dodatnu vrijednost u samoj realizaciji 1. Sarajevo Toursim Summita.
Sadržajno bogat program dvodnevnog Summita upotpunile su zanimljive I interaktivne prezentacije pa su svi prisutni mogli poslušati Vehida Tuleka COE Baklava dućana koji je prezentirao temu ‘’Brenda i Trenda-Džandar Baklave’’, Bojan Vučurević iz gradske uprave grada Trebinja jer govorio o temi Trebinja, mjesta za sve genracije. Feđa Begović ispred USAID Turizma prezentirao je rad ove organizacije na promociji BH turizma. Kao šlaga na kraju prvog dana poznati bh. travel bloger Robert Dacašin govorio je o temi zašto misli da je BiH broj 1 država. Drugog dan Summita predstavnici Asocijacije ‘’5 miliona prijatelja BiH’’ na čelu sa osnivačem Edom Šabanagićem prezntirali su svoj rad dok je Mario Lasta iz kompanije Ecotime govrio o suvremeni izazovi u hotelskom poslovanju. Za kraj Summita, temu o važnosti recenzija i njihovoj primjeni u marketinške svrhe, obradio je Miloš Milosavljević ispred kompanije Clickreview pro.
Organizator 1. Sarajevo Tourism Summita bio je prvi i jedini Concierge Servis u BiH, Business Concierge Center, uz suorganizaciju sa marketinškom agencijom Topcom iz Sarajeva. Organizator i promotor Summita, Enis Hadžimujić, naglasio je važnost održavanja ovakvog Summita u Sarajevu, koji ima refleksiju ne samo na grad nego i na cijelu Bosnu i Hercegovinu, pa i regiju. Cilj i namjera je učiniti da Summit preraste u tradiciju i da se pozicinonira na mapu kako regionalnih a tako i svjetskih turističkih kongresnih dešavanja.
Zahvaljujući sponzorima, partnerima i prijateljima Summita, kao što su BH Telecom, Turistička zajednica Kantona Sarajevo, Ministarstvo privrede KS, Unicredit Banka-Master Card, Guma M/Renault Austral, USAID Turizam,
AS Holding, LEDA Voda, Fabrika Coffee, Vanjskotrgovinska komora BiH, Aerodrom Sarajevo, kao i potporu mnogih drugih partnera i prijatelja bez kojih ovakav jedan događaj je bio moguć organizirati. Cijelim tokom relizacije Summita podršku je pružalo preko 20 regionalnih medija.
Ova konferencija o turizmu u BiH dokazuje da država obzirom na svoje turističke potencijale treba da teži upravo tome da turizam postane vodeća grana privrede i da se na njoj zasniva razvoj države a što će sigurno doprinijeti daljnjem razvoju turističkog sektora u BiH pa i u regiji.