Jučer je u Sarajevu održan 9. FMCG RETAIL SUMMIT, konferencija koja na jednom mjestu okuplja vodeće kompanije iz ove industrije, najveće retailere, ali i predstavnike pratećih djelatnosti. Prilika je ovo da se razmjene iskustva, usvoje uspješne prakse, ali i prezentuju trendovi, inovacije i noviteti.
Programski dio bio je podijeljen u četiri bloka, tokom kojih su govornici, iznijeli niz važnih informacija, istraživanja i podataka, te na taj način sveobuhvatno predstavili kretanja u retailu. Fokus je bio na promjenama potrošačkih navika, izazovima pred kojima se nalaze maloprodajni lanci, poslovanju u vrijeme umjetne inteligencije… Veliko interesovanje učesnika izazvao je panel sa predstavnicima vodećih retailera u BiH, ali i panel o kategoriji toplih napitaka.
„Svake godine pomjeramo granice, i pokušavamo ovoj izuzetno važnoj i jakoj industriji uvijek ponuditi više, samim tim da je broj učesnika premašio 500 i da su se gotovo svi zadržali do samog kraja, očigledno je da je konferencija zadovoljila očekivanja. 10. jubilarni Summit će ponuditi posebno iskustvo i program, koji je već u pripremi“, rekao je Rešid Muratović, glavni i odgovorni urednik InStore magazina i organizator događaja.
9. FCMG RETAIL SUMMIT održan je, tradicionalno, bez duhanskog dima uz mogućost korištenja alternativa za zagrijavanje duhana – IQOS. Brend IQOS je u svom prodajnom kutku upriličio i naučnu demonstraciju koja praktično pokazuje razliku između dima cigarete i aerosoli koji se oslobađa korištenjem sistema za zagrijavanje duhana.
Ove godine specijalno priznanje za Doprinos razvoju FMCG industrije dodijeljeno je tokom svečane večere, koja je organizovana 13. marta ususret Summitu, a priznanje je dobio Rasim Memagić, direktor kompanije Alma Ras.
Sada već tradicionalno u sklopu programskog dijela, dodijeljena su i priznanja najboljim category managerima.
Oni koji su svojim zalaganjem i predanim radom zaslužni za uspješan rad i postizanje izvrsnih rezultata u cjelokupnom retail lancu nagrađeni su priznanjima:
-Enida Redžić, category manager Sve za dom iz kompanije Bingo;
-Ivona Suljuzović, vodeći specijalist za upravljanje kategorijama u HOLDINA d.o.o;
-Đenana Alić, voditelj područja regija Adria u kompaniji dm BiH;
-Elma Bujak, category manager za Kategoriju osnovnih životnih namirnica i namirnica za pripremu jela u kompanijama Konzum i Mercator;
-Dženan Baličevac, category manager Kategorije tehnika, kućanski aparati, uradi sam, auto asortiman i namještaj, u kompanijama Konzum i Mercator.
Pored priznanja istaknutim category managerima, dodijeljene su i nagrade za predstavnike trgovačkih lanaca, a u ime svih zaposlenih, simboličnog naziva “Naši heroji”, za svakodnevni trud i nastojanje da kupcima pruže što bolju i kvalitetniju uslugu.
Ovogodišnji dobitnici nagrada su:
Suada Bašić iz kompanije Bingo;
Marijana Kutle iz kompanije dm BiH;
Jasmina Jamak iz kompanije Mercator;
Damir Nikić, iz kompanije Energopetrol;
Adem Trnka, iz kompanije Konzum;
Marinko Marjanović, iz kompanije Holdina.
Organizator ovog događaja je marketinška agencija Altermedia i InStore magazine.
Sponzori i prijatelji konferencije:
Generalni pokrovitelj: Ovnak i Ziaja
Zlatni sponzori: Monri payments, Nelt, Pepsico
Oficijelno vozilo: AC Blok – Peugeot
Retail partneri: Bingo, Konzum, dm BiH, INA i Energopetrol, Mercator
Veliki sponzor: Grand Kafa Black’n’Easy, Franck, Mliječna Industrija 99 d.o.o, Infostudio
Prijatelji projekta: Dr. Oetker, Jeruzalem Ormož, Podravka, Hercegovina Produkt, Meggle, POLI, Mlinar BiH, NSoft, Mastercard, Argeta, AENO Bosna i Hercegovina, GRAWE osiguranje Sarajevo, Menprom, Mak Zara, Sara voda, ODM Collections, Nostro, NLB Banka Sarajevo, Vitaminka, Richards, Bariba.
Medijski pokrovitelji: Akta, Dnevni avaz, Azra, Pink BH, Nova BH, ATV, Business magazine, Ladies in, Zdravi portal, RTV USK, InStore magazine, Urban magazine, O-više od klika, Dnevni list, O kanal, Faktor, Dobar dan, RSG radio, Furaj.ba, Hayat, UNA, FBL, Poduzetnice, Led media, Total Media, Max media, Nova Oprema, Metromedia.