Proljeće miriše na Taycan Sport Turismo

Taycan Sport Turismo je najnovija varijanta karoserije inovativnog električnog sportskog automobila kompanije Porsche. Porodica modela električnih sportskih automobila sada se može pohvaliti i trećim dizajnom, uz već postojeće sportske limuzine i Cross Turisma

Sport Turismo

 

Nova varijanta je namijenjena ljudima koji žele kombinovati svakodnevnu upotrebljivost modela Taycan Cross Turismo sa cestovnom dinamikom Taycan sportske limuzine. Kao prvi član Taycan Sport
Turismo porodice, GTS će biti lansiran krajem februara 2022. godine, a novi modeli će se pojaviti samo tri sedmice kasnije, sredinom marta. Panorama krov sa Sunshine Control funkcijom je dostupan kao nova dodatna oprema po izboru za Taycan GTS. Njegova posebna karakteristika je električna zaštita od odsjaja.

Od proljeća će se moći birati između pet modela:

  • Taycan Sport Turismo sa 240 kW (326 KS) i pogonom na zadnje točkove, uz mogući izbor Performance Battery Plus opcije i sa 280 kW (380 KS), od 86.495 €[1]
  • Taycan 4S Sport Turismo sa 320 kW (435 KS) i pogonom na sva četiri točka, uz mogući izbor Performance Battery Plus opcije i sa 360 kW (490 KS), od 107.439 €1
  • Taycan GTS Sport Turismo sa 380 kW (517 KS) i pogonom na sva četiri točka,
    od 132,786 €1
  • Taycan Turbo Sport Turismo sa 460 kW (625 KS) i pogonom na sva četiri točka, od 153.968 €1 i
  • Taycan Turbo S Sport Turismo sa 460 kW (625 KS) i pogonom na sva četiri točka,
    od 187.288 €1

„Uvođenje Sport Turisma kao treće varijante karoserije dodaje našoj ponudi električnih sportskih automobila jedan sportski, praktični, svestrani model“ kaže Kevin Giek, potpredsjednik linije modela Taycan. „Siguran sam da će nova varijanta nastaviti stopama uspjeha modela Taycan. Balans i raznolikost između pet modela Sport Turismo je nešto što smatram posebno privlačnim: asortiman sadrži sve, od nevjerovatno agilnog automobila sa pogonom na zadnje točkove do izuzetno moćnog Turbo S automobila.“

Iz stanja mirovanja, Taycan Turbo S Sport Turismo ubrzava od nule do 100 km/h za samo 2,8 sekundi, a njegova najveća brzina je 260 km/h. Model sa najvećim dometom je Taycan 4S Sport Turismo, koji u jednom punjenju prelazi do 498 kilometara na osnovu WLTP podataka. Kao dio najnovije Taycan generacije, modeli Sport Turismo sa pogonom na sva četiri točka imaju posebno efikasnu strategiju vožnje. Funkcije punjenja i termičke kontrole su također poboljšane.

Obje baterije mogu se napuniti od 5 do 80% za 22 minute i 30 sekundi. To također znači da je potrebno samo pet minuta punjenja da bi se stvorilo dodatnih 100 km dometa.

Funkcionalni dizajn sa puno praktičnih detalja

Taycan Sport Turismo

Taycan Sport Turismo sa modelom Taycan Cross Turismo dijeli sportsku siluetu, liniju krova nagnutu prema nazad i funkcionalni dizajn. Za razliku od svog bratskog modela, Taycan Sport Turismo se odriče svih „off-road” elemenata dizajna. Dostupan je i sa pogonom na zadnje točkove.

Pozadi, prostor za glavu je za više od 45 milimetara veći nego kod Taycan sportske limuzine. Iznad sjedišta vozača je dostupno dodatnih 9 mm visine. Velika vrata prtljažnika omogućuju jednostavan pristup. Otvor je mnogo duži, 801 mm, i mnogo veći, 543 mm, nego u limuzini (434 mm, odnosno 330 mm). Tačan kapacitet zadnjeg prtljažnika zavisi od uključene
opreme. U kombinaciji sa dodatnom opremom Sound Package Plus, prtljažni prostor može primiti do 446 litara (limuzina: 407 litara). Može primiti 405 litara i uz prisustvo sistema BOSE® Surround Sound System (uključen kao standardna oprema za Taycan Turbo Sport Turismo). Sa oborenim zadnjim sjedištima (preklapanjem u omjeru 60:40), kapacitet se čak može povećati na 1.212 odnosno 1.171 litara. I to prije nego što se u obzir uzme 84 litra u prednjem prtljažniku

Funkcionalni dizajn sa puno praktičnih detalja

Taycan Sport Turismo sa modelom Taycan Cross Turismo dijeli sportsku siluetu, liniju krova nagnutu prema nazad i funkcionalni dizajn. Za razliku od svog bratskog modela, Taycan Sport Turismo se odriče svih „off-road” elemenata dizajna. Dostupan je i sa pogonom na zadnje točkove.

Pozadi, prostor za glavu je za više od 45 milimetara veći nego kod Taycan sportske limuzine. Iznad sjedišta vozača je dostupno dodatnih 9 mm visine. Velika vrata prtljažnika omogućuju jednostavan pristup. Otvor je mnogo duži, 801 mm, i mnogo veći, 543 mm, nego u limuzini (434 mm, odnosno 330 mm). Tačan kapacitet zadnjeg prtljažnika zavisi od uključene
opreme. U kombinaciji sa dodatnom opremom Sound Package Plus, prtljažni prostor može primiti do 446 litara (limuzina: 407 litara). Može primiti 405 litara i uz prisustvo sistema BOSE® Surround Sound System (uključen kao standardna oprema za Taycan Turbo Sport Turismo). Sa oborenim zadnjim sjedištima (preklapanjem u omjeru 60:40), kapacitet se čak može povećati na 1.212 odnosno 1.171 litara. I to prije nego što se u obzir uzme 84 litra u prednjem prtljažniku.

Panorama krov sa Sunshine Control funkcijom: providan ili mat uz jednostavan dodir

Novi panoramski krov sa Sunshine Control funkcijom ima električnu zaštitu od odsjaja kao posebnu karakteristiku. Velika staklena površina je podijeljena na devet dijelova koji se mogu svi
zasebno kontrolisati. To znači da se određeni dijelovi ili cijeli krov mogu učiniti transparentnim ili neprovidnim. Kada se podesi na drugu opciju, unutrašnjost ostaje preplavljena svjetlom.

Osim podešavanja „Clear“ i „Matt“, može se odabrati i „Semi“ ili „Bold“. To su unaprijed definisani uzorci sa uskim ili širokim segmentima. Čak ima i dinamičku postavku roletne, koja aktivira sekvencu prebacivanja pojedinačnih segmenata kada vozač Taycan-a pređe prstom preko slike krova na displeju.

Remote Park Assist i Android Auto su integrisani

Taycan Sport Turismo je također vrhunski u pogledu udobnosti, sigurnosnih karakteristika i zabavnog sadržaja. Uz mogućnost daljinske pomoći pri parkiranju (Remote Park Assist), vozač može daljinski kontrolisati ulazak i izlazak sa parking mjesta bez da sjedi za volanom. Automatsko upravljanje je moguće za paralelna i okomita parking mjesta kao i
garaže. Sistem automatski detektuje prostor i mjeri ga uz pomoć ultrazvučnih senzora i kamere.

Uz Apple Car Play, Android Auto je također integrisan u Porsche Communication Management (PCM) sistem od posljednjeg ažuriranja godine modela. Uz iPhone, sistem sada podržava i pametne telefone koji koriste Google operativni sistem – Android.

Štaviše, glasovni asistent Voice Pilot sada je još bolji u razumijevanju
uputstava u normalnom govoru. Navigacijski sistem brže izračunava, prvenstveno koristi online pretragu za pronalaženje tačaka interesa (POI) i jasnije prikazuje svoje informacije. Planer punjenja (The Charging Planner) je dodatno poboljšan, bolji je u planiranju na stanicama za brzo punjenje i izbjegava kratka zaustavljanja punjenja. Osim toga, stanice za punjenje sada se mogu filtrirati prema klasi svojih performansi.

ČITAJ VIŠE

Prijavite se na naš news letter

Klikom na "pošalji" pristajete da Vam šaljemo naš newsletter

povezani tekstovi

error: Content is protected !!