Iako je 2020. donijela nevjerovatne izazove, otvorila je i potpuno nove mogućnosti za povezivanje s potencijalnim klijentima, kupcima i zaposlenicima. Neustrašivo smo prihvatili sve digitalne trendove i iskustva, svakodnevno testiramo nove strategije i komunikacije do naše publike, gdje god se nalazili, potpuno odbacujući frazu ”jer smo to uvijek radili”.
Na 8. Sarajevo Marketing Summitu 6. i 7. oktobra saznat ćemo kako sve naučene marketinške lekcije možemo odmah primijeniti na svoj biznis i unaprijediti poslovanje.
Zašto trebate biti dijelom konferencije?
U dva dana programa 20 marketinških stručnjaka predstavit će najnovije trendove, istraživanja i dobre prakse pomoću kojih svaki biznis i marketing sektor može da unaprijedi svoje poslovanje, poveća prodaju i na učinkovit i precizan način komunicira sa svojom publikom.
Govornici koji su potvrdili svoje učešće na 8. Sarajevo Marketing Summitu su: Miranda Mladin (Atlantic Grupa), Manuela Šola (Komunikacijski laboratorij), Nikola Žinić (Bruketa&Žinić&Grey), Julijan Komšić (Ipsos), Martin Filzmair (HL Display), Barbara Imenšek (How to LinkedIn s Barbarom), Ilhana Hodžić (ADLINK Technology GmbH), Semir Musić (Lilium), Aleksander Mitrović (Dtransforma), Siniša Gavrilović (SEO specijalista i konsultant), Nađa Lutvikadić-Fočo (BH Telecom), Ismir Omeragić i Malik Hodžić (WORKBEE), Suzana Tihi-Babić (Addiko Bank), Erna Saljević (Influencer), Ejub Kučuk (Mita Group), Brankica Janković (Aquarius)…
Prvog dana konferencije bit će predstavljena istraživanja o trendovima potrošnje medija u 2021. godini, zatim šta je to #nextlevel u advertisingu i kako je to svaki zaposlenik zapravo najveća neiskorištena marketinška prilika.
Nezaobilazna tema bit će i utjecaj društvenih medija i influencera, sinergija klijenata i influencera, te dobri primjeri te saradnje.
Posebna pažnja, prvog dana ovogodišnje konferencije, bit će na dodjeli prestižnih priznanja struke za Marketing Superstar kandidate 2021. koja će ponijeti tri marketara koja su, u izazovnom periodu iza nas, sa svojim timovima kreirali zavidne kampanje i rezultate.
Nakon dodjele priznanja, sve učesnike 8. Sarajevo Marketing Summita očekuje i jedinstveni Super Marketing party koji će zatvoriti prvi dan konferencije i najaviti atraktivan program i drugog dana.
Drugog dana Sarajevo Marketing Summita očekuje nas cjelodnevni edukativni, inspirirajući i praktični dio programa u kojem će biti predstavljeni neki od najvećih marketinških eksperata Adria regiona.
Saznat ćemo koji su to novi izazovi u komunikaciji sa potrošačima, kako da pomognemo brendovima da povećaju svoju prodaju, kako trgovci mogu pouzdano inovirati u cilju optimiziranja brenda i dostizanja next levela u biznisu.
S obzirom na to da vrijeme koje živimo zovemo ”novo normalno”, saznat ćemo kako isto utječe na marketinšku učinkovitost brendova.
U mnoštvu digitalnih i tradicionalnih kanala komunikacije, kako izdvojiti brend bit će jedno od ključnih predavanja i prikazano na praktičnom primjeru brenda Glovo.
Blok digitalizacije upotpunit će i aktuelne teme poput: SEO 2021, LinkedIn, eCommerce, kroz koje će biti prikazani stvarni primjeri učinkovitosti i kako ovladati potpuno novim alatima komunikacije.
Koliko su zaposlenici važni za svaki kolektiv, bit će prikazano u primjeru o značaju i ulozi internog marketinga u poslovanju svake kompanije, kao i primjere marketara koji će poslužiti kao inspiracija svojim pričama kroz razvoj i rast u kompanijama.
O važnosti i ulogama marketinških agencija, ali i pojedinaca koji brendovima i kompanijama pomažu na njihovom putu izgradnje i diferencijacije u odnosu na konkurenciju govorit će se u završnom bloku. Predstavit će se dobre prakse saradnje klijenta i agencije, te kako uz pomoć agencije izgraditi uspješan brend.
Više o programu, govornicima i prijavama na: www.marketing-summit.ba