Kako odabrati adekvatan hotel, a ne prebrojati sve zvijezde?

Ono što prvo trebate uraditi pri odabiru smještaja i hotela, je prebrojati zvijezde. Jedna, dvije, tri, četiri, pet. Iako je službeno najveći mogući broj zvjezdica 5, neslužbeno se neki hoteli smatraju hotelima sa 6 zvjezdica, pa neki čak i sa 7, kao što je Burj Al Arab u Dubaiju. Navodno, preko 5 zvjezdica imaju hoteli koji imaju i svoju mrtvačnicu. Zlu ne trebalo.  Ako želite udobnost, higijenske uslove čovjeka, a ne hypopotamusa, preskočite sve što ima manje od 3 zvjezdice. Ako baš želite da vas maze i paze, i naravno ako imate novaca, fokusirajte se na broj veći od 3, a manji od 6. Po vašem ćeifu.

Foto: Pixabay – ID 6719005

Odlučili ste se za putovanje, odabrali ste destinaciju, na šefovom kalendaru crvenim markerom označili period svog godišnjeg odmora, i još samo da odaberete gdje ćete odsjesti. Bilo da putujete preko turističke agencije ili onako „na svoju ruku“, ponuda smještaja i hotela je raznovrsna.  U prvom slučaju će vas ljubazno osoblje neke od turističkih agencija koju ste posjetili zatrpati šleperom prospekata, ponuda i flyera različitih apartmana, hostela, motela i hotela. U drugom slučaju, sve imate na internetu. Dovoljno je da ukucate u Google ime države/grada/sela, i pred vaše oči iskaču raznovrsne slike i sličice smještaja koji su vam na raspolaganju. Ne znate šta vam je primamljivije, slike građevine, okoliša i soba, ili tekst koji sadrži sve moguće i nemoguće usluge koje hotel nudi, razne ponude i aranžmane. Ponuda je mnogo, a svaka je ljepša od one druge. U svakom slučaju, treba znati izabrati, jer posljednje što želite je neki smještaj s prljavom posteljinom, pokvarenim klima uređajem ili lošom zvučnom izolacijom.

Rečenica u sklopu raznih ponuda, koja prva bode u oči je ona koja počinje sa: „udaljenost hotela…“. Dalje se rečenica nastavlja sa svim onim što uprava hotela smatra bitnim za vas, pa su tu udaljenosti plaže, centra grada, trgovine, supermarketa, apoteke, bolnice, krojača. Posjetite web stranicu nekog od hotela u vašem gradu, pogledajte šta kažu za udaljenost od naprimjer najbližeg supermarketa, otiđite i provjerite stvarnu udaljenost (ako je ne znate napamet). Vidjet ćete da je veća od one udaljenosti koja piše u ponudi. Mnogo veća.

Sljedeća na spisku je udobnost. Naravno da će svako napisati da je soba udobna, i da ćete se osjećati kao kod svoje kuće. Poenta je što vi ne želite da se osjećate kao kod kuće, jer da želite, ostali biste kući. Drugo, udobnost je subjektivni osjećaj. Ono što je nekome udobno, vama možda nije. Naprimjer, ako imate problema s kičmom, za vas je tvrd madrac udoban madrac. U suprotnom, postoji mogućnost da odmor provedete s bolovima u leđima i u položaju upitnika. Hoteli, oni bolji, imaju krevete kao oblake.

Sobe s pogledom na “….” su sljedeća stavka u ponudama. Ruku na srce, koliko vam je taj pogled bitan? Nije da ćete 24 sata provesti u sobi pa da želite da gledate prelijepe pejzaže i krajolike s prozora. Vama na odmoru treba soba u koju ćete ostaviti stvari, u kojoj ćete se moći istuširati i prespavati, a ne pogled s prozora. Za sve ostalo, tu su turistički izleti i obilasci.

Ljubazno osoblje je ljubazno osoblje svugdje. Zna se naravno šta je ljubaznost. Međutim, uzimajući u obzir cijenu koju plaćate za jedan hotel, ljubazno osoblje treba da znači da će vam donijeti i jaja prepelice ako ga zatražite u 3 sata ujutro, a ne samo da će vam se smješkati i izražavati dobrodošlicu s druge strane recepcije.

I na kraju tu su i svi popratni sadržaji koje hoteli obično nude. Bazeni, saune, masaže ovakve, masaže onakve, fitnes sale, časovi aerobika, plivanja, kuhanja, heklanja. To bi bilo super da se to zadovoljstvo ne plaća dodatno. A svi ti sadržaji vam u suštini, i kad ih platite, oduzimaju vrijeme. Jer umjesto da se izležavate na obližnjoj plaži, šetate gradom i razgledate, vi se znojite između četiri zida saune. Ako tako planirate provesti ljetovanje, onda bi vam moglo biti bitno kakav je pogled s prozora sobe.

Foto: Pixabay – Hans

Ukoliko idete na putovanje s djecom, budite posebno oprezni kod ponuda kao što su: „Smještaj je raj za djecu“, jer to obično znači da je pakao za roditelje. Porodično putovanje će vam se sastojati od dječije vriske i graje, od koje nastojite pobjeći barem na par dana. Vaše dijete će uživati s vama na odmoru gdje god da ste, jer je sa svojim roditeljima, i vi najbolje znate u kakvim aktivnostima i igrama vaše dijete uživa, i najbolje znate organizovati te igre i aktivnosti. Hotel je hotel, a vrtić je nešto sasvim drugo.

Kao i kod samog planiranja odmora, dok ste još u fazi maštanja, i razmišljate o tome gdje biste voljeli otići, šta biste željeli raditi i šta biste voljeli vidjeti, tako i kod odabira smještaja postavite prioritete koji su vam bitni za vaš subjektivni osjećaj udobnosti i dobre i kvalitetne usluge. Nemojte da vas privuku sjajne zvijezde i zvjezdice, i bezbrojni epiteti koji su nakačeni u i oko hotela.

Furaj,ba

ČITAJ VIŠE

Prijavite se na naš news letter

Klikom na "pošalji" pristajete da Vam šaljemo naš newsletter

povezani tekstovi

error: Content is protected !!